Preskočiť na hlavný obsah

Recenzia: knihy

Je tu môj prvý článok na blogu, nový začiatok, nové nápady... Rozhodla som sa založiť si blog a podeliť sa s Vami o veci, ktoré ma bavia. Dnes Vám napíšem pár riadkov o dvoch knihách, ktoré sú  určené pre ženskú časť čitateľov.

Jojo Moyesová - Predtým ako som ťa poznala
Kniha, ktorá prišla na trh pred štyrmi rokmi a stala sa bestselerrom. Je to príbeh o dvoch mladých ľuďoch, ktorých živvoty boli úplne rozlišné :

Lou Clarková vie všeličo. Vie, že jej otec si ťažko hľadá prácu, vie, koľko krokov treba prejsť od autobusovej zastávky k rodičovskému domu. Vie, že sa jej páči práca v bistre, a vie, že možno neľúbi svojho priateľa Patricka, oduševneného športovca. Zato nevie nič o klasickej hudbe, nevie, že príde o miesto, a keby tušila, čo ju čaká, asi by prišla o rozum.
Will Traynor vie, že po dopravnej nehode stratil chuť do života. Vie, čím bol kedysi, vie, že všetko sa mu teraz zdá malé a neradostné, a veľmi presne vie, ako s tým skoncovať. Zato nevie, že Lou mu vtrhne do života ako farebná búrka.

A ani jeden z nich nevie, že jeden druhého navzájom navždy zmenia.

Kniha má voľné pokračovanie. O osude hlavných hrdinov autorka napísala knihu Čo bolo potom

Na nákup odporúčam kníhkupectvo Litera, overené zákaznikmi, s 3. najlepšou cenovou ponukou.

Lucia Súkeníková - Moje skvelé jedlo
Druhá kniha od slovenskej autorky, je z iného súdka. Skvelé tradičné recepty sú späť úplne novým spôsobom. V receptoch je skombinované tradičné s netradičným a vznikajú nové kombinácie chutí a receptov. Autorka používa bežne dostupné suroviny.Medzi jedlami, ktoré doma varí svojim deťom nájdete také fantastické pochúťky, akými sú napríklad ovsená kokosová kaša s opečeným banánom a s domácim arašidovým maslom, makovo-limetkové lievance, jablkové čatní, domáci kváskový ražno-pšeničný chlieb či hokkaido polievka s kokosovým mliekom, alebo jemná kuracia paštéta s jablkami, brandy a s rozmarínom.Na nákup tejto knihy odporúčam kníhkupectvo Litera s najlepšou cenovou ponukou.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Top 10 : Marec 2017

Stala sa neuveriteľná vec. Včera keď som si už konečne naša čas napísať nový čánok na blog. Aj som ho napísala, publikovala. Doslova som sa s nim natrápila. Vôbec neviem kde sa stala chyba ale od začiatku somnou nespolupracoval ani Internet ani počítač... A tak sa stalo, že po tomto trápení som chcela článok ešte upraviť. Z dôvodu, že mi poprehadzovalo odseky. Lenže neuveriteľné sa stalo skutočnosťou článok sa zrazu stratil. Z ničoho nič. Toľko k môjim trabliam a poďme k téme. Rozhodla som sa na blogu založiť novú sériu. Bude vychádzať každý mesiac a bude to Zhrnutie mesiaca. Ešte neviem akým formátom to budem robiť ale určite Vám ukážem a poviem všetko čo som za daný mesiac zažila, prípadne aké produkty som si obľúbila . 1.Miesto  V mesiaci Marec som vôbec nebola rozcestovaná práve naopak ale obľúbila som si prírodu. Tiché prostredie uprostred lesa alebo lúky a skvelý čas strávený s rodinou. 2.Produkt dekoratívnej kozmetiky  Nie je to priamo dekoratívny produkt

Recenzia kníh: knihy nielen pre športových fanúšíkov

Aj vy zbožňujete ten pocit, keď sa len tak bezcielne prechádzate pomedzi knihy v kníhkupectve a nasávate tú skvelú atmosféru kľudu, ticha a pokoja ? Ja to doslova milujem, nemám potrebu nakúpiť si haldy kníh , aj keď musím priznať, že mi srdce zapíští pri nejdnej knihe z tej haldy. Už dávnejšie som mala v pláne ďaľší článok zo série Recenzia kníh. Keďže som veľký fanúšik športu, pre dnes som sa rozhodla napísať o kníhach práve z tohto odvetvia. Pavol Gáborík/ Andrej Miklánek - Marián Gáborík Ako prvú som si vybrala knihu, ktorá mi doma v polici leží najdlhšie. Je to kniha o slovenskom hokejistovi hrajúcom v NHL za tím LA Kings Mariánovi Gáboríkovi. Túto knihu napísal ten najpovolanejší a to Mariánov otec, ktorý si celý život zapisoval pamätné okamihy z Mariánovej hokejovej kariéry. Bolo to práve po rozhodujúcom finálovom zápase Los Angeles proti Mariánovmu bývalému tímu New York Rangers, keď po víťazstve Gáborík získal ten povestný a vytúžený Stanley Cup. Bolo to počas vzácnyc