Preskočiť na hlavný obsah

Diár - recenzia, triky a nápady












    Apríl už klope na dvere a ja som mala dostatočný čas otestovať môj diár. Používam Fitness DIÁR. Kúpila som ho spontánne, keď som brázdila stránkami internetového kníhkupectva.Vtedy som však ešte netušila že sa z toho stane závislosť. Nie že by som začala cvičiť do zodratia (viac už o dva týždne v novom príspevku) ale naučila som sa diár využívať k motivácií, ktorá priznám sa nie vždy vychádza na 100 percent.
Tak a poďme k samotnému diáru. Má ideálnu veľkosť akurát do tašky či kabelky. Pár strán na začiatku sa venuje práve motivácii a cieľom na ďalší rok. Nasleduje mesačný plánovač a potom už len jednotlivé mesiace.
Každý mesiac nás čaká nová výzva a zdravý recept nasleduje týždenný plánovač cvičenia a nakoniec dvojstrana s jednotlivými dňami v týždni. Nachádzajú sa tu taktiež kolonky pre najdôležitejšie úlohy týždňa a zhodnotenie týždňa.



Najväčší problém je, že väčšina ľudí aj po zakúpení diár nepoužíva. Ja som na začiatku do diára nezapisovala veľa vecí a ani som ho prilíš nevyužívala. Potom som si však otvorila pinterest a vykuklo na mňa mnoho krásnych diárov a tak som si povedala, že aj ja by som sa mohla rozhýbať. Objednala som si nálepky, kúpila washi pásky a nachystala farebné perá a dopadlo to skvele !
Kde môžte zohnať doplnky k diáru ?  Je mnoho internetových stránok kde nájdete rôzne lepky, nálepky a podobne. Avšak ja som na doplnky nechcela minúť príliš veľa tak som ich objednala z Aliexpressu. Bol to risk ale vyšiel, nálepky sú kvalitné a vôbec nesmrdia, tak ako niektoré veci z aliexpressu smrdieť zvyknú... Nálepky za skvvelé ceny sa taktiež dajú zakúpiť napríklad na Ebay. Ja som si pár vecí kúpila takisto v kamenných obchodoch ako napríklad Lidl, Tesco alebo Kik. Mojim najobľúbenejším pomocníkom sú určite farebné prepisky od Stabilo.


Nálepiek mi však stále nebolo dosť a tak som sa rozhodla si nejaké vyrobiť. Otvorila som Pinterest kde som našla mnoho nápadov. Vytlačila som si šablóny s citátmi alebo TO DO listy a mala som hotové ďalšie nálepky. Vždy si ich vyfarbím podľa seba nalepím do diára a vyzerá to skvele ! Ak si aj vy chcete vyrobiť vlastné nálepky sledujte ma na Pintereste kde Vám ponúknem inšpiráciu. :)
































Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Recenzia kníh: knihy nielen pre športových fanúšíkov

Aj vy zbožňujete ten pocit, keď sa len tak bezcielne prechádzate pomedzi knihy v kníhkupectve a nasávate tú skvelú atmosféru kľudu, ticha a pokoja ? Ja to doslova milujem, nemám potrebu nakúpiť si haldy kníh , aj keď musím priznať, že mi srdce zapíští pri nejdnej knihe z tej haldy. Už dávnejšie som mala v pláne ďaľší článok zo série Recenzia kníh. Keďže som veľký fanúšik športu, pre dnes som sa rozhodla napísať o kníhach práve z tohto odvetvia. Pavol Gáborík/ Andrej Miklánek - Marián Gáborík Ako prvú som si vybrala knihu, ktorá mi doma v polici leží najdlhšie. Je to kniha o slovenskom hokejistovi hrajúcom v NHL za tím LA Kings Mariánovi Gáboríkovi. Túto knihu napísal ten najpovolanejší a to Mariánov otec, ktorý si celý život zapisoval pamätné okamihy z Mariánovej hokejovej kariéry. Bolo to práve po rozhodujúcom finálovom zápase Los Angeles proti Mariánovmu bývalému tímu New York Rangers, keď po víťazstve Gáborík získal ten povestný a vytúžený Stanley Cup. Bolo to počas vzácnyc

Top 10 : Marec 2017

Stala sa neuveriteľná vec. Včera keď som si už konečne naša čas napísať nový čánok na blog. Aj som ho napísala, publikovala. Doslova som sa s nim natrápila. Vôbec neviem kde sa stala chyba ale od začiatku somnou nespolupracoval ani Internet ani počítač... A tak sa stalo, že po tomto trápení som chcela článok ešte upraviť. Z dôvodu, že mi poprehadzovalo odseky. Lenže neuveriteľné sa stalo skutočnosťou článok sa zrazu stratil. Z ničoho nič. Toľko k môjim trabliam a poďme k téme. Rozhodla som sa na blogu založiť novú sériu. Bude vychádzať každý mesiac a bude to Zhrnutie mesiaca. Ešte neviem akým formátom to budem robiť ale určite Vám ukážem a poviem všetko čo som za daný mesiac zažila, prípadne aké produkty som si obľúbila . 1.Miesto  V mesiaci Marec som vôbec nebola rozcestovaná práve naopak ale obľúbila som si prírodu. Tiché prostredie uprostred lesa alebo lúky a skvelý čas strávený s rodinou. 2.Produkt dekoratívnej kozmetiky  Nie je to priamo dekoratívny produkt