Preskočiť na hlavný obsah

My top 7 cosmetics products 2016

Vonku je nádherné, zamrznuté počasie a my tu po dvoch týždňoch znova máme nový príspevok. Tentokrát som sa rozhodla napísať pár viet o mojich obľúbených kozmetických produktoch za rok 2016.





         

                         
Bioderma Sébium H₂O – micelárna voda na zmiešanú/mastnú pleť

Micelárna voda od značky Bioderma jednoznačne patrí k najobľúbenejším produktom za rok 2016. Testovala som viaceré micelárne vody, avšak ani jedna mi poriadne nevyhovovala. K Bioderme som prišla náhodne keď som videla akciu 1+1 a rozhodla som sa zainvestovať. A táto kúpa sa rozhodne oplatila. Micelárna voda Sébium H₂O čistí pleť do hĺbky, zbavuje ju nečistôt, odstraňuje make up a obmedzuje tvorbu mazu. Nedráždi oči a je šetrná k pokožke. Plusom je zloženie bez alkoholu a farbív. Kúpená v lekárni v dvojbalení za cenu 20,40 €.
























                     Garnier Pure Active  - Čistiaci gél s kefkou

Zázračný čistiaci gél. Vyčistí pleť poriadne do hĺbky a odkedy ho používam moja pleť vypadá lepšie a najmä je bez vyrážok. Práve vyrážky boli najväčší problém pred tým ako som objavila tento produkt. Príjemná kefka navyše prispeje k prekrveniu vašej pleti a poriadne ju premasíruje. Za mňa must have.




                    


                                                               Kallos KJMN - maska na vlasy s keratínom
 
Klobúk dole pred človekom ktorý stvoril tak skvelý produkt ako je táto maska na vlasy. Ja som si objednala najmenšie balenie len tak zo zvedavosti. A to som spravila chybu. Mala som si objednať aspoň tri najväčšie balenia. Po nanesení tejto masky na moje pomerne zničené vlasy som zostala prekvapená. Moje vlasy sú zrazu plné života, leskle a vypadajú naozaj zdravo. Tento produkt Vám odporúčam všetkými desiatimi.








                                       

                                                     Catrice Camouflage - korektor
 
Tekutý a tuhý korektor od značky Catrice je svojou kvalitou tak preslávený, že ho už musí poznať naozaj každý. A nechýba ani v mojej top 7. Skvelé krytie a ešte lepšia výdrž to všetko vám dokáže poskytnúť. Tuhá varianta je výborná na zakrytie vyrážok a iných nedokonalostí a tekutý korektor výborne zamaskuje kruhy pod očami.



                                             Maybelline Lash Sensational - riasenka


„Riasenka pre dlhé a výrazné riasy.“ - motto tejto riasenky znie jasne a práve preto som sa rozhodla vyskúšať ju. A znova som neoľutovala. Po prvom nanesení som mala zmiešané pocity, nebola som zvyknutá na tak husté mihalnice. Ale zvykla som si a teraz tú riasenku nepustím z ruky. Používam ju každý jeden deň odvtedy ako skončila v mojej kozmetickej zbierke. Myslím, že to hovorí za všetko.

























                                                               Ružová voda


Možno sa čudujete čo má ružová voda spoločné s kozmetikou. Avšak je toho dosť veľa. Ja som ružovú vodu objavila len pred nedávnou a už na ňu nedám dopustiť. Používam ju ako tonikum po vyčistení pleti a funguje skvele. Zatiaľ však hľadám tú správu značku a testujem vzorky.




                                 


                                    Rimmel 60 seconds super shine – lak na nechty 

203 – lose your lingerie Môj najobľúbenejší lak už veľmi dlhú dobu. Používam ho neustále – cez leto, zimu aj na jar. Má priemernú výdrž ale skvelú farbu – neutrálnu a nevýraznú. Laky od Rimmelu sú výborné avšak tento konkrétny to bola láska na prvý pohľad.



 











 






















Ak chcete byť informovyný ako prvý nezabudnite sledovať Instagram : https://www.instagram.com/theloverofdreamsn/





Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Top 10 : Marec 2017

Stala sa neuveriteľná vec. Včera keď som si už konečne naša čas napísať nový čánok na blog. Aj som ho napísala, publikovala. Doslova som sa s nim natrápila. Vôbec neviem kde sa stala chyba ale od začiatku somnou nespolupracoval ani Internet ani počítač... A tak sa stalo, že po tomto trápení som chcela článok ešte upraviť. Z dôvodu, že mi poprehadzovalo odseky. Lenže neuveriteľné sa stalo skutočnosťou článok sa zrazu stratil. Z ničoho nič. Toľko k môjim trabliam a poďme k téme. Rozhodla som sa na blogu založiť novú sériu. Bude vychádzať každý mesiac a bude to Zhrnutie mesiaca. Ešte neviem akým formátom to budem robiť ale určite Vám ukážem a poviem všetko čo som za daný mesiac zažila, prípadne aké produkty som si obľúbila . 1.Miesto  V mesiaci Marec som vôbec nebola rozcestovaná práve naopak ale obľúbila som si prírodu. Tiché prostredie uprostred lesa alebo lúky a skvelý čas strávený s rodinou. 2.Produkt dekoratívnej kozmetiky  Nie je to priamo dekoratívny produkt

Recenzia kníh: knihy nielen pre športových fanúšíkov

Aj vy zbožňujete ten pocit, keď sa len tak bezcielne prechádzate pomedzi knihy v kníhkupectve a nasávate tú skvelú atmosféru kľudu, ticha a pokoja ? Ja to doslova milujem, nemám potrebu nakúpiť si haldy kníh , aj keď musím priznať, že mi srdce zapíští pri nejdnej knihe z tej haldy. Už dávnejšie som mala v pláne ďaľší článok zo série Recenzia kníh. Keďže som veľký fanúšik športu, pre dnes som sa rozhodla napísať o kníhach práve z tohto odvetvia. Pavol Gáborík/ Andrej Miklánek - Marián Gáborík Ako prvú som si vybrala knihu, ktorá mi doma v polici leží najdlhšie. Je to kniha o slovenskom hokejistovi hrajúcom v NHL za tím LA Kings Mariánovi Gáboríkovi. Túto knihu napísal ten najpovolanejší a to Mariánov otec, ktorý si celý život zapisoval pamätné okamihy z Mariánovej hokejovej kariéry. Bolo to práve po rozhodujúcom finálovom zápase Los Angeles proti Mariánovmu bývalému tímu New York Rangers, keď po víťazstve Gáborík získal ten povestný a vytúžený Stanley Cup. Bolo to počas vzácnyc