Preskočiť na hlavný obsah

Kam na letnú dovolenku - Primošten

Ešte prednedávnom sme sa pozerali na množstvo bielej pokrývky- snehu. Úprimne, kto nezačal túžiť po letnej dovolenke ? Myslím , že väčšina z nás a práve preto som sa rozhodla napísať sériu článkov na tému Kam na letnú dovolenku.
Ako prvú destináciu som zvolila môj milovanú krajinu Chorvátsko a ešte milovanejšie miesto Primošten.

Primošten je malé mestečko v Severnej  Dalmácii s približne 2000 obyvateľmi. Centrum mesta je na malom polostrove, na najvyššom bode sa nachádza nádherný kostolík, ktorý sa určite oplatí navštíviť.

 









Pláže sa tiahnu smerom od centra až k ďaľšiemu polostrovu. Časť od centra mesta je omnoho hlučnejšia, s väčšou koncentráciou ľudí.  My sme si viac obľúbili pláž na konci polostrova. Práve tam je málo ľudí a tiché prostredie. Je len na Vás aké prostredie máte radšej.



Časť pláže s väčšou koncentráciou ľudí




Menej frekvetovaná pláž


Západ Slnka pri centre mesta.

Západ Slnka bol odfotený nedaleko od kostolíka.








Máte radi morské plody ? My sme si pochutili v reštaurácii v centre mesta





Pohľad na mesto z nášho apartmána.














Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Recenzia kníh: knihy nielen pre športových fanúšíkov

Aj vy zbožňujete ten pocit, keď sa len tak bezcielne prechádzate pomedzi knihy v kníhkupectve a nasávate tú skvelú atmosféru kľudu, ticha a pokoja ? Ja to doslova milujem, nemám potrebu nakúpiť si haldy kníh , aj keď musím priznať, že mi srdce zapíští pri nejdnej knihe z tej haldy. Už dávnejšie som mala v pláne ďaľší článok zo série Recenzia kníh. Keďže som veľký fanúšik športu, pre dnes som sa rozhodla napísať o kníhach práve z tohto odvetvia. Pavol Gáborík/ Andrej Miklánek - Marián Gáborík Ako prvú som si vybrala knihu, ktorá mi doma v polici leží najdlhšie. Je to kniha o slovenskom hokejistovi hrajúcom v NHL za tím LA Kings Mariánovi Gáboríkovi. Túto knihu napísal ten najpovolanejší a to Mariánov otec, ktorý si celý život zapisoval pamätné okamihy z Mariánovej hokejovej kariéry. Bolo to práve po rozhodujúcom finálovom zápase Los Angeles proti Mariánovmu bývalému tímu New York Rangers, keď po víťazstve Gáborík získal ten povestný a vytúžený Stanley Cup. Bolo to počas vzácnyc

Top 10 : Marec 2017

Stala sa neuveriteľná vec. Včera keď som si už konečne naša čas napísať nový čánok na blog. Aj som ho napísala, publikovala. Doslova som sa s nim natrápila. Vôbec neviem kde sa stala chyba ale od začiatku somnou nespolupracoval ani Internet ani počítač... A tak sa stalo, že po tomto trápení som chcela článok ešte upraviť. Z dôvodu, že mi poprehadzovalo odseky. Lenže neuveriteľné sa stalo skutočnosťou článok sa zrazu stratil. Z ničoho nič. Toľko k môjim trabliam a poďme k téme. Rozhodla som sa na blogu založiť novú sériu. Bude vychádzať každý mesiac a bude to Zhrnutie mesiaca. Ešte neviem akým formátom to budem robiť ale určite Vám ukážem a poviem všetko čo som za daný mesiac zažila, prípadne aké produkty som si obľúbila . 1.Miesto  V mesiaci Marec som vôbec nebola rozcestovaná práve naopak ale obľúbila som si prírodu. Tiché prostredie uprostred lesa alebo lúky a skvelý čas strávený s rodinou. 2.Produkt dekoratívnej kozmetiky  Nie je to priamo dekoratívny produkt