Preskočiť na hlavný obsah

Top 10 : Marec 2017


Stala sa neuveriteľná vec. Včera keď som si už konečne naša čas napísať nový čánok na blog. Aj som ho napísala, publikovala. Doslova som sa s nim natrápila. Vôbec neviem kde sa stala chyba ale od začiatku somnou nespolupracoval ani Internet ani počítač... A tak sa stalo, že po tomto trápení som chcela článok ešte upraviť. Z dôvodu, že mi poprehadzovalo odseky. Lenže neuveriteľné sa stalo skutočnosťou článok sa zrazu stratil. Z ničoho nič. Toľko k môjim trabliam a poďme k téme. Rozhodla som sa na blogu založiť novú sériu. Bude vychádzať každý mesiac a bude to Zhrnutie mesiaca. Ešte neviem akým formátom to budem robiť ale určite Vám ukážem a poviem všetko čo som za daný mesiac zažila, prípadne aké produkty som si obľúbila.



1.Miesto 

V mesiaci Marec som vôbec nebola rozcestovaná práve naopak ale obľúbila som si prírodu. Tiché prostredie uprostred lesa alebo lúky a skvelý čas strávený s rodinou.



2.Produkt dekoratívnej kozmetiky

 Nie je to priamo dekoratívny produkt ale vec, ktorú všetci potrebujeme. Sú to odličovacie tampóny z Lidla od značky Cien. Sú skvelé,po bokoch zošité a nepoužívam žiadne iné len tieto.



3.Produkt telovej kozmetiky

 Môj najobľúbenejší sprchový gél. Je od značky Palmolive. Má hustú konzistenciu a nádhernú broskyňovú vôňu. Ak ste ho ešte nevyskúšali tak rozhodne si ho bežte kúpiť.


4.Zážitok

 Ešte síce nezrealizovaný ale predsa. Lístok na slovenskú hokejovú reprezentáciu už kúpený v sobotu vyrážeme. Chceli by sta samostatní článok Photo diary ? 



5.Seriál/film

Videla som film Denník Bridgite Johnsnovej 1 a 2. A musím povedať, že to boli fakt skvelé filmy. Skvelá komédia so šialenou Bridget, ktorá si hľadá chlapa. Neobchádzajú ju však verejné poníženia a trapasy. Odporúčam pozrieť !

6.Kniha 

Dnes to neni kniha , nakoľko som sa zaľúbila do dámskeho magazínu Emma. V stánkoch je už aj Májové číslo.  



7.Nákupy

Pre dnešok tu pripojím aj nákupy, pretože v mesiaci marec som moc nenakupovala a pár produktov Vám môžem ukázať aj v tomto článku.Nakupovala som na Notino a v DM drogériách, taktiež som si objednala dva produkty z Avonu.


DM drogéria farebný gél na obočie
NOTINO yživujúci a hydratačný krém 4,85 eur
Avon špirála a ceruzka na oči



NOTINO linka na oči 2,20 eur



8.Prepadák


Maska na čierne bodky od Avonu, ktorá je fakt zlá. Modrá, lepkavá hmota, ktorá mi vytrhala všetky chĺpky ale rozhodne ma nezbavila čiernych bodiek. 

9.Jedlo 


V mesiaci Marec som čoraz viac začala navštevovať bio obchod a obľúbila som si dva produkty do bruška. 
Prvým sú žuvačky Artic, ktoré majú skvelú chuť a dlho vydržia. Naviac sú bez cukru a bez aspartámu. 





Ako druhé sú Bio topinamburky od firmy Sunroot. Skvelý a zdravý snack. Vrelo odporúčam.

10.Všeobecne 

 Táto kategória bude kategória, ktorú využijem keď mi nebude stačiť 9 predchádzajúcich. Tento mesiac však ostane prázdna.




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Recenzia kníh: knihy nielen pre športových fanúšíkov

Aj vy zbožňujete ten pocit, keď sa len tak bezcielne prechádzate pomedzi knihy v kníhkupectve a nasávate tú skvelú atmosféru kľudu, ticha a pokoja ? Ja to doslova milujem, nemám potrebu nakúpiť si haldy kníh , aj keď musím priznať, že mi srdce zapíští pri nejdnej knihe z tej haldy. Už dávnejšie som mala v pláne ďaľší článok zo série Recenzia kníh. Keďže som veľký fanúšik športu, pre dnes som sa rozhodla napísať o kníhach práve z tohto odvetvia. Pavol Gáborík/ Andrej Miklánek - Marián Gáborík Ako prvú som si vybrala knihu, ktorá mi doma v polici leží najdlhšie. Je to kniha o slovenskom hokejistovi hrajúcom v NHL za tím LA Kings Mariánovi Gáboríkovi. Túto knihu napísal ten najpovolanejší a to Mariánov otec, ktorý si celý život zapisoval pamätné okamihy z Mariánovej hokejovej kariéry. Bolo to práve po rozhodujúcom finálovom zápase Los Angeles proti Mariánovmu bývalému tímu New York Rangers, keď po víťazstve Gáborík získal ten povestný a vytúžený Stanley Cup. Bolo to počas vzácnyc