Preskočiť na hlavný obsah

Syrovo - šunkové slimáčiky

 Priznám sa, piekla som. Po tak strašne dlhej dobe a je to skvelý pocit. Rozhodla som sa teda, že Vám to zdokumentujem. Pripravila som si pizzové slimáčiky. 
 Budeme potrebovať: - lístkové cesto (ja som pužila bezlepkové)
- syrokrém               
- kečup                     
-syr                          
-šunka                     
-vajce                      
   Cesto si rozvaľkáme a potrieme ho syrokrémom a kečupom. Poukladáme naň šunku a nastrúhame syr. Potom cesto zrolujeme a nakrájame. Slimáčiky potrieme rozšľahaným žĺtkom do ktorého môžte pridať cesnak, prípadne ich dochutiť podľa vlastnej chuti (posypať ich oreganom, sezamom alebo semienkami)  Potom už len pečieme na 200 stupňov približne 15 minút. Dobrú chuť!

 



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Top 10 : Marec 2017

Stala sa neuveriteľná vec. Včera keď som si už konečne naša čas napísať nový čánok na blog. Aj som ho napísala, publikovala. Doslova som sa s nim natrápila. Vôbec neviem kde sa stala chyba ale od začiatku somnou nespolupracoval ani Internet ani počítač... A tak sa stalo, že po tomto trápení som chcela článok ešte upraviť. Z dôvodu, že mi poprehadzovalo odseky. Lenže neuveriteľné sa stalo skutočnosťou článok sa zrazu stratil. Z ničoho nič. Toľko k môjim trabliam a poďme k téme. Rozhodla som sa na blogu založiť novú sériu. Bude vychádzať každý mesiac a bude to Zhrnutie mesiaca. Ešte neviem akým formátom to budem robiť ale určite Vám ukážem a poviem všetko čo som za daný mesiac zažila, prípadne aké produkty som si obľúbila . 1.Miesto  V mesiaci Marec som vôbec nebola rozcestovaná práve naopak ale obľúbila som si prírodu. Tiché prostredie uprostred lesa alebo lúky a skvelý čas strávený s rodinou. 2.Produkt dekoratívnej kozmetiky  Nie je to priamo dekoratívny produkt

Recenzia kníh: knihy nielen pre športových fanúšíkov

Aj vy zbožňujete ten pocit, keď sa len tak bezcielne prechádzate pomedzi knihy v kníhkupectve a nasávate tú skvelú atmosféru kľudu, ticha a pokoja ? Ja to doslova milujem, nemám potrebu nakúpiť si haldy kníh , aj keď musím priznať, že mi srdce zapíští pri nejdnej knihe z tej haldy. Už dávnejšie som mala v pláne ďaľší článok zo série Recenzia kníh. Keďže som veľký fanúšik športu, pre dnes som sa rozhodla napísať o kníhach práve z tohto odvetvia. Pavol Gáborík/ Andrej Miklánek - Marián Gáborík Ako prvú som si vybrala knihu, ktorá mi doma v polici leží najdlhšie. Je to kniha o slovenskom hokejistovi hrajúcom v NHL za tím LA Kings Mariánovi Gáboríkovi. Túto knihu napísal ten najpovolanejší a to Mariánov otec, ktorý si celý život zapisoval pamätné okamihy z Mariánovej hokejovej kariéry. Bolo to práve po rozhodujúcom finálovom zápase Los Angeles proti Mariánovmu bývalému tímu New York Rangers, keď po víťazstve Gáborík získal ten povestný a vytúžený Stanley Cup. Bolo to počas vzácnyc